Filozofia marki Miu

Wygodne piękno każdego dnia.

W Miu wierzymy, że oczy są zwierciadłem duszy, a sekret kobiecego piękna ukryty jest w spojrzeniu.

To właśnie wokół spojrzenia zbudowaliśmy świat, do którego Cię dziś zapraszamy – świat rzęs Miu. Jest to świat odczuć i emocji – niezwykle ważny w życiu każdej kobiety. Naszym zdaniem, oczy są istotnym środkiem komunikacji bezpośredniej – to one pomagają w mowie ciała uzupełniając przekaz werbalny poprzez dodanie do niego cząstki naszej duszy odpowiedzialnej właśnie za emocje i intencje. Odpowiednie spojrzenie umożliwia przekazanie tego, co nie zostało wypowiedziane lub wzmacnia to, co chcemy powiedzieć.

Spojrzenie, które wyraża emocje

Iskra marki Miu

Wszystko zaczęło się od spojrzenia, które wyraża emocje. Tworząc markę Miu chcieliśmy podkreślić spojrzenie, zwrócić na nie uwagę i dać mu siłę, którą nie zawsze obdarza nas natura. W świecie cyfrowych, mobilnych technologii i Internetu, chcieliśmy wrócić do korzeni dając szansę komunikacji bezpośredniej i mowie ciała.

Marka Miu powstała z potrzeby zapewnienia kobietom wygodnego, długotrwałego piękna, którym można się cieszyć każdego dnia. Piękna, które nie wymaga dodatkowych zabiegów i czasochłonnych przygotowań. Piękna, które pozwala czuć się pewnie nawet bez makijażu. Mając na uwadze potrzeby kobiet, stworzyliśmy sztuczne rzęsy Miu. To jednak nie koniec. Nasza marka to, oprócz produktu, również filozofia, misja oraz zbiór wartości, którymi kierujemy się każdego dnia.

Perfekcja, bezpieczeństwo i komfort

Fundamenty marki Miu

Filozofia marki Miu opiera się na trzech solidnych fundamentach, które posłużyły do stworzenia kodeksu funkcjonowania widocznego w każdym naszym działaniu. Są to perfekcja, bezpieczeństwo oraz komfort. Fundamenty te są z nami zawsze – mają swoje odzwierciedlenie w naszych produktach, szkoleniach oraz, co najważniejsze – w relacjach, które budujemy z naszymi klientami i opiece, którą ich otaczamy.

I. Perfekcja

Perfekcja to cel, do którego dążymy. Daje nam siłę i jest motorem napędowym naszych działań. Do perfekcji dążymy we wszystkim, co dotyczy świata Miu. Nasze produkty można perfekcyjnie dopasować do każdego typu urody. Można również, z ich pomocą, wykonać perfekcyjną stylizację oczu. Dążenia do perfekcji, które jest siłą napędową rozwoju, uczymy podczas naszych szkoleń. Wreszcie sami do niej dążymy nie tylko poprzez bezustanną pracę nad naszymi produktami, ale również poprzez zgłębianie nowych kierunków, metod i sposobów na poprawę jakości naszych szkoleń, traktowania partnerów czy wreszcie komfortu i zadowolenia klientek, które właśnie poprzez partnerów, korzystają z naszych produktów. Dążenie do perfekcji nie pozwala nam przestać nawet na moment.

II. Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo to w Miu kluczowa kwestia i przywiązujemy do niej ogromną wagę. Pojmujemy je w niezwykle szeroki sposób. Bezpieczeństwo to dla nas nie tylko sprawdzone produkty, które znajdziesz w naszej ofercie, ale również poczucie bezpieczeństwa i stabilności finansowej, które staramy się dawać naszym partnerom poprzez edukację i wsparcie w ich działaniach, co korzystnie wpływa na ich rozwój. Wreszcie, bezpieczeństwo do dla nas również sposób postrzegania naszych partnerów (stylistów i stylistek rzęs) przez ich klientki – dążymy do tego, aby dzięki naszej marce i jej wartościach wiedziały, że są w dobrych rękach. To z kolei prowadzi do następnego fundamentu.

III. Komfort

Komfort to trzeci fundament, na którym zbudowana jest filozofia marki Miu. Postrzegamy go równie szeroko jak pozostałe fundamenty. Komfort zaczyna się od wygody użytkowania, którą docenią klientki noszące sztuczne rzęsy Miu. Nie mniej ważny jest dla nas komfort pracy stylistek wynikający z odpowiedniej jakości produktów, które w ich rękach stają się narzędziami. To jednak nie wszystko. Komfort to dla nas również wygoda życia, która pojawia się u stylistek wraz z rozwojem współpracy z naszą marką – poprawa jakości ich życia jest dla nas równie ważna jak wygoda noszenia rzęs Miu.

Misja Miu

Filozofia marki Miu i misja marki Miu

Marka Miu jest marką-córką PROcosmetics, a ich misje są całkowicie spójne i powstały w oparciu o cel, którym jest satysfakcja zarówno klienta końcowego (który korzysta z produktów za pośrednictwem partnera wykonującego profesjonalne usługi kosmetyczne), jak i klienta bezpośredniego, budującego biznes usług w oparciu o nasze produkty – w tym wypadku zawodowej stylistki lub stylisty rzęs.

Misją marki Miu jest pozytywny wpływ na branżę beauty nie tylko poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów kosmetycznych będących narzędziami pracy w rękach profesjonalistów, ale również wsparcie klientów prowadzące do ich rozwoju i obopulnej lojalności, co w dłuższej perspektywie może zapewnić bezpieczeństwo finansowe.